PÅ RÄTT SPÅR

2010-03-12 @ 15:20:36

Sitter just nu på Norrköpings Centralstation och väntar på tåget till Västerås. Hittade ett uttag, så jag hinner uppdatera lite och döda tid. Kommer inte vara hemma förrän 18:00, men men, ibland går det inte som man vill.
När jag kommer hem ska jag ta tag i all disk och tvätt och annat kul som ligger och väntar. Samt lägga upp en massa nya filmer på tradera tänkte jag, så håll utkik efter det! Har hur mycket filmer som helst som står och tar upp en massa plats i min hylla. Ska fota, så ska ni få se min överdrivna filmsamling. Funderar på om jag ska sälja rubbet eller om jag ska spara mina guldkorn. Får se hur jag gör. Men som sagt. Håll koll ifall någon av din favoritfilm skulle komma upp. Ska uppdatera mera om det sen. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0