OBJEKTIVJAKT

2010-03-11 @ 18:23:56

Skulle verkligen behöva ett nytt 18-55 objektiv till min digitala systemkamera Pentax K110D. Mitt som jag är så otroligt slitet efter att ha varit med precis överallt och utan varken linsskydd eller kameraväska.
Förutom ett 18-55 objektiv har jag blivit helt kär i Kattis Fisheye-objektiv, så ett sådant vill jag också ha, samt ett teleobjektiv. Så om någon har något Pentax-objektiv som ligger och skräpar eller om ni vet var man kan införskaffa relativt billiga men bra objektiv, så är det bara att hojta!

Ska snart ut och möta Kattis som kommer med bussen från jobbet. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tjenare! :D

Läser på Kattis blogg och eftersom hon har länkat till dig där så var jag juh tvungen att ta mig en kik... :) Jag fotar själv med en Pentax men en K-x, har letat fisheye objektiv så ögonen blött och alla kostar juh skjortan... typ 8000:- Pengar jag inte har iaf så jag hittade detta: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=8mmP Blir nog faktiskt ett sånt för mig. Hoppas tipset kom till nytta!



Kram kram

2010-03-12 @ 00:13:19
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0