ALL WORK AND NO PLAY

2010-03-13 @ 22:00:34

Denna lördag har bestått av jobb, jobb och jobb. Men jag klagar inte. 100% OB efter klockan 12, dvs. min lön gånger två i timmen. Men gud vad jag är trött nu. Kom hem för ett litet tag sen från päronen. Käkade middag, fick lite massage av mamma och sen kollade jag, mor och far på Luftslottet Som Sprängdes, den tredje och sista filmatiseringen av Stieg Larssons sista bok i Milleniumtrilogin. Jag somnade dock (otippat?) och sen fick jag skjuts hem av mami.

Håller just nu på att lägga upp några filmer för försäljning på tradera. Mer info kommer sen. Tjo!

Längesen det var såhär just klockan halv 7 på morgonen. Våren kanske är på gång ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0