UP TO DATE

2010-07-22 @ 21:58:39
Hej hallå! Har varit lite off från bloggen på den senaste tiden. Haft massa för mig och inte hunnit eller haft inspiration. Men så ser man Kattis blogg och får lite "dåligt samvete" över att man inte har uppdaterat på ett antal veckor.

Nå, så vad har hänt? Jag har hittat en bra snubbe, Krister. Det är underligt hur livet för en. Allt känns hur bra som helst och jag är glad att jag gick emot mina instinkter för en gångs skull. Chansa och vinn, stort. Du är bäst.

Har även varit en vända i Oslo och hälsat på Frida och allt annat folk där borta. Hur trevligt som helst och hur varmt som helst. Men jag klagar inte.
Nu är det mest jobb, jobb och jobb. Men snart är det Uppsala Reagge Festival (10 års jubileum!) så lite jobb kommer jag nog inte dö av i första taget. Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0