Sometimes I feel like singing "Oh Lord I just don't care"

2010-02-17 @ 23:54:11
Imorgon är det Jedi Mind Tricks på Debaser med älskling och polers. Kommer bli fett. Ska ta och käka något litet och sen hoppa ner i sängen.

Kom på hur mycket jag saknar alla min brudar. Kattis i Göteborg, Frida, Nadine och Carina i Oslo och Lina i Örebro. Ja såklart Sandra, men henne såg jag ju senast i måndags, heh. Får ta och spara ihop cash så att jag kan göra en rundresa och hälsa på alla bruttorna.

Och älskling. Det skär, snälla. Vem har sagt att saker ska vara enkelt? Speciellt kärlek. Har aldrig känt såhär för någon, NÅGONSIN förut. Nästan sjukligt. Kan inte se mig själv i den här världen utan dig. Och det är så det är. Sen att jag gör och säger saker som motsäger allting. Det har jag inget svar på, mer än att jag är en uppfuckad brud som försöker hitta lugn och ro. Lugnet har jag hittat med dig och jag vet att det är rätt.


Kommentarer
Postat av: fridus

saknar dig med, skype och update snart babe <3

2010-02-21 @ 13:25:51
URL: http://11thavefreakout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0