När man börjar reflektera så blir det bara fel

2009-09-10 @ 23:52:36
Kom hem för en halvtimma sen från jobbet. Tiden gick asfort, det som är skönt med jouren, finns så mycket att göra, så timmarna bara försvinner, helt plötsligt är det bara 2 timmar kvar.
Det dryga är att jag ska upp 04.30 för att jobba 6-11, men det sköna är ju att jag får sluta innan lunch iallafall. Fett fett.

Annars så rullar det på, går upp och ner, men just nu känns det okej. Brukar vara så när man jobbar flera dagar i sträck. Man hinner inte tänka och grubbla på onödiga saker. Ska spara lite cash så att jag kan ta en tripp till någon av mina polare, Göteborg, Oslo eller Örebro. Får se vad det blir.
Drygt att jag inte kan supporta brudarna från Centralskolan på deras spelning i helgen, skulle ha varit askul fan. Men de ska spela i fucking Uddevalla (12/9 nu på Lördag, Folkets Hus 20.30), långt åt helvete, plus att jag jobbar hela helgen i vilket fall som helst.

Jaja, ska väl försöka sova några timmar så att man inte är helt död imorrnbitti. Slänger upp Mohammed Ali när de spelade på Nyhetsmorgon, skön låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0