Höstens första förbannade dag...

2009-09-01 @ 17:40:18
Och solen skiner fan! Crazy, men det ska tydligen bli sämre imorgon igen. Men man får passa på att lapa de sista solstrålarna för i år.
Jag la mig halv 10 igår, men kunde inte alls somna, så det slutade med att jag gick upp halv 4 en timma innan jag egentligen skulle ha gått upp. Men det kändes ovärt att ligga och vrida och vända och försöka somna en timma innan man ska upp. Så jag gick upp och duschade och käkade lite. Chillade och fixade mig och cyklade iväg till bussen. Jobbade 6-12 och det gick assnabbt. Inventerade de första tre timmarna, roligare har man ju haft och jag är ganska glad att jag inte har det som heltidsjobb.

Snackade med Catarina också och jag ska ta och få lära mig jouren på golvet någon onsdag och torsdag. Då får man alltså låsa och larma och grejja på kvällen efter stängning. Mer timmar till mig equals mo' money' fo' me!
Lyckades släppa en stor träpall på min stortå också, inte kul, fyfan vad ont. Får se om den ändrar färg och ska hålla på och bråka. Just nu är det bara lite ömt. Jaja.

Kom hem runt 13 och somnade på soffan runt 15 och vaknade runt 17. Ska försöka hålla mig vaken så att jag somnar ikväll. Funderar på att ta och cykla till ICA i Bergvreten och kolla vad det är för nått som jag har att hämta ut (brevbomben..). Antar att det inte är någon brevbomb utan handelsbankens dosgrej. Inte så jävla upphetsande dvs.

Laters, peys!



Uppe innan tuppen och ready för work.



Hemma och lagom seg, men man försöker ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0