Allmäntillståndet: allmänt störd

2009-09-04 @ 16:50:10
Mm. Det där tillståndet, när man känner för att slå sönder något jävligt hårt för att sen inse att det inte förändrar ett skit. Nu ska arga lilla bruden ta en dusch, slänga in lite tvätt och sen dra till päronen och käka middag och glömma det här.
Kanske verkar konstigt att jag lägger upp den här låten, men om man ser på det hela så passar den in för mig just nu..


"Det kan även bli för mycket för den dekadente
Dom som står när det värsta händer är dina bästa vänner
Sätter tänderna i synden och blir ditt svarta får
Allt känns lika för i skymningen är alla katter grå
Fast i en död romans jag sitter och skriver
Får tusen år verka som en ögonfrans i blicken på tiden
Så sliter jag ut, mitt hjärta skriver ur mitt häfte
Och hoppas att livet ska sluta bättre, bit i sura äpplet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0