16 SEPTEMBER 2009

2009-09-16 @ 16:22:01
Kom hem för några timmar sen. Var hos Elias igår och kollade in hans skola och grejjor. Vi kollade på film och svullade, astrevligt. Käkade Ristorantes mozzarellapizza, asgoda. Ska börja köpa de fan. Vi kollade på Nyckeln Till Frihet, den va bra, men såklart så somnade jag i slutet.
Tog bussen imorse in till Uppsala och segade runt ett tag, "råkade" köpa ett par byxor och en tröja på bikbok, men jag är fett nöjd iallafall. Glömde min kamera hos Elias så jag har inga bilder ifrån går, men men. Kanske ska på fest på lördag där, kommer tydligen vara otroligt mycket folk. Blir nog trevligt.

Ska ta och tvätta snart, men först kolla klart på Kenny Begins, haha. Ollibolli. Tror att vissa scener är inspelade i Uppsala, såg att skolan som är med är den som är bredvid Vaksala Torg, Vaksalaskolan tror jag den heter då.. antagligen.

...som en riktigt bloggnörd och min webbkamera är inte den bästa, men wth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0