11 SEPTEMBER 2009

2009-09-11 @ 11:31:03
Trött som en nöt, men jag har inte somnat på soffan än. Jobbade bara 2,5 timma, blev klar med inventeringen jäkligt fort. Har räknat marabouchokladkakor, plopp, japp, mars och en jäääävla massa kexchoklad tills jag dog. Sen fick jag åka hem. Köpte en gigantisk baugette som jag tryckte i mig på bussen.
Ska käka middag hos la familia och grejjor mot kvällningen. Här kommer lite bilder (har installerat nya Photoshop CS4 så jag vet inte om bilderna ser lite annorlunda ut kanske..)

Imorse typ 05.20.


Memories.


Utan snusdosan i högst hugg så kan det finnas en chans att världen går under.


Skum morgon.


Der Gigantische Baugette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0