Uppstyrning ggr 10000 & känn pepp

2009-10-27 @ 23:24:48
Gick upp klockan 7 imorse (LÄS: Jag var ledig), för att kunna klicka hem lite jobbtider. Men såklart så fanns det bara en tid som jag kunde. Fanns två andra, men de är på Torsdag och Fredag och då är jag busy med stuff. Centralskolans gig på Stampen på Torsdag och på Fredag kommer jag vara bakis och ska kolla efter halloweendräkt till Halloweenfesten på Lördag hemma hos Adde och Jessica. Men det brukar lösa sig med jobbtider ändåså.

Har varit som en duracellkanin idag känns det som, även om jag har slumrat lite på soffan. Men jag har bannimej fått saker gjorda. Har tvättat, rengjort kylskåpet, kastat sopor, dammsugit, diskat och storhandlat och lagat lasange. Som btw var jäkligt god. Kommer vara ännu mumsigare imorgon. Ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon, men det löser sig väl. Ser fram emot Torsdagen, ska bli grymt kul och grymt skönt att sen få krypa ner under ett varmt täcke med en varm schnubbi... ihh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0