Powerworking & hype

2009-10-10 @ 19:46:12
Kom hem för någopn timma sen från jobbet. Trött som en röv. Sista halvtimmen såg jag att alla potatisbingar var tomma och det var bara att kuta ut och hämta nya med trucken. Eftersom att alla människor är som zombies som inte ser eller hör något så tar det lite längre tid eftersom att då måste man köra slalom emellan alla. Plus barn som man nästan kör över eftersom att de verkligen är tvugna att springa hela jävla tiden. Vad är grejjen med ungar och att springa överallt?! Får psykbryt. Sen att man får huvudvärk gör ju inte saken bättre heller. Då orkar man inte vara trevlig längre och börjar ge mördarblickar till alla som inte flyttar på sig. Men men, nu är jag hemma iallafall och jobbar inte förräns på Tisdag igen.

Imorgon ska jag ta och släpa mig in till stora staden Stockholm och fota brudarna i Centralskolan, mina homiegirls Kattis och Angelica eller Rhea och AMC som de nu heter nu när de blivit världskändisar, hä hä. Ska bli sköj som fan. Längesen jag såg någon av dom. Ska fota till deras skiva som de har hållit på att spela in, eller EP snarare tror jag. De har även slängt upp en låt på sin myspacesida som ni måste kolla in. Fin som fan. Sedan måste ni kolla in deras senaste videologg också, skönare brudar får man leta efter. Digga redigeringen, haha, jävla tards.

Ser fram emot imorrn, hoes.

Nu ska jag ta och käka något, sen ta en vaarm och skön dusch och sen bara chilla och låta kroppen vila sig lite.



Kommentarer
Postat av: Kattisen

hahaha! <3

kommer bli töng som fan imorn!

2009-10-10 @ 22:56:01
URL: http://centralskolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0