Hon som vann VM i trötthet

2009-10-01 @ 22:05:41
Ah, som vanligt så är man grymt trött. Skönt att jag jobbar kväll imorgon.
Men det är inte det enda som händer, kommer antagligen att hooka med Frida imorgon i Västerås. Hon är hemma från Oslo och hälsar på la familia och så. Ska bli askul, saknat henne som fan. Bara sitta och snacka bs hela dagen. Drygt bara att jag måste dra vid 16.22 för att ta tåget till Bålsta och jobba som sagt.
Efter jobbet drar jag till Uppsala för att hänga med folk jag inte sett på ett bra tag. Emil och Liselotte ska ha inflyttningsfest i sin lya i Sommaro. Kommer bli trevligt som fan kan jag tänka mig. Kommer dock vara redigt trött, men det är sånt man får ta. Man får passa på när det gäller. Längtar också efter att få träffa Elias, känns som en evighet sen och jag hatar att täckningen ute på Wik suger, vilket gör att nästan varenda gång jag ringer så bryts det. Drygt värre, men men. Imorgon får jag känna din lukt igen och kura ihop mig mot ditt bröst och bara vara...

Nu ska jag kolla på I Love You Man, som jag nyss tankade ner. Får se om det är något att ha, återkommer med en liten recension kanske.

Såhär ser det för det mesta ut när jag är trött och datanördar mig tills sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0