Handen tur&retur

2009-10-26 @ 20:09:48
Kom nyss hem från Sonnyboy. En massa försök till filmtittande, snusande, sovande och sånt dära. Träffade hans knasiga katter och supersöta schäfer Gina. Bästa hunden lätt, tydde sig direkt till en, haha. Mor hans var trevlig också även om hon satt och skrek "asjävlar!" åt Tele2personen som hon snackade med, men det var väldigt berättigat kan jag säga. Ser fram emot på torsdag, kommer bli dunder.
Måste ta och styra upp min halloweenkostym också. Köpa svarta tajts, kattöron och svans och andra "kattsaker" typ. Får se om jag hittar några billiga kattögonlinser. De var asdyra på Partaj i Uppsala, men ah, får se hur jag gör.
Ska käka lite och chilla, holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0