En dag i hufvudstaden med två brudar

2009-10-11 @ 23:36:02
Hade ställt klockan på 9 för att komma upp i lagom tid, men såklart så försov jag mig. Men det visade sig att det hade Kattis och Angelica också gjort, så det var inte hela världen. Sedan när jag väl är halvvägs till bussen inser jag att jag aldrig la ner macroobjektivet i väskan, vilket betyder att jag var tvungen att vända för att hämta det. Slutar med att jag tar tåget direkt till Stockholm istället för buss till Bålsta och sen pendeln därifrån. Tro på fan att tåget då är en halvtimma försenat också. Jävla smidig start på dagen kan man säga.
Så vi kommer inte igång med plåtningen förrän vid 14.30 kanske. Eftersom att det börjar bli vinter så har man inte så många soltimmar på sig, men det gick bra och vi fick in några bra bilder ändå.

Drog sen till Hässelby och hem till Angelica där vi chillade och fick god köttfärssås och spaghetti av hennes päron. Trevligt värre det vill säga. Sen satt vi och nördade, Kattis filade på textlåt och Angelica filade på det de filmade igår (som ni kan se i slutet här nere...). Drog mig hemåt runt 18 och missade pendeln så jag fick vänta till klockan skulle bli 21 i Bålsta. Hyrde lite film och köpte lite snask och nu är jag hemma. Voilá!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0