Dumheten har nått högre höjder den här kvällen

2009-10-02 @ 01:25:22
Att man kan vara så jävla dum. Att man kan vara så jävla bra på att gå händelserna i förväg. Att man kan lyckas så otroligt jävla bra med att förstöra allting hela jävla tiden. Att man kan känna en sån avsky för sig själv att man egentligen skulle vilja kunna krypa ur sitt eget jävla skinn. Nu skulle man kunna göra en massa dumma saker. En otroligt massa dumma saker.

Förlåt, jag vet att jag är en manipulerande jävel. Förlåt för att min gråt gör så att du får dåligt samvete. Förlåt för att jag sårade dig så jävla hårt. Förlåt för att jag har ångrat mig. Förlåt för att jag vill ha dig igen. Så otroligt mycket.

Förlåt för att jag ens skriver det här. Patetiskt och ynklig, fyfan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0