Dagen som försvann

2009-10-13 @ 00:33:25
Ja, precis. Den bara försvann. Vaknade ganska sent och drog iväg till jobbet för att få lite massage. Grymt skönt och välbehövligt. Köpte lite käk och drog sen hemåt igen. Lyckades somna till Watchmen igen, kommer fan aldrig kunna se klart den filmen, men det jag har hunnit se har fan varit bra iallafall. Vaknade för en halvtimma sen ungefär och med tanke på att jag ska jobba 06.00 så ska jag röra mig mot sängen och somna om. Men jag fastnade med ett beat.

Imorgon vankas det 6 timmars jobb, funkar gött för mig. Sen ska jag ta tag i Centralskolans bilder så att de blir klara någon gång. Kolla in deras myspace, det finns en ny låt yao. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0