18 NOVEMBER 2009

2009-10-18 @ 14:19:49
Asskön kaoskväll i fredags trots regn och knappt några pengar. Men Sonny agerade gentleman och var min sugardaddy. Satte oss på Palermo ett litet tag och chillade. Pratade fan om allt, skumt med tanke på att vi aldrig har hängt bara vi två förut. Men ibland så klickar det bara helt enkelt. Grymt som fan. Sen lyckas jag att låsa in mig själv på toan nästan, glömde bort att dörren skulle dras inåt varenda gång och när jag väl kommer ut kollar de som sitter vid borden bredvid toaletterna konstigt på en. Haha, där har jag stått och bankat och dragit i dörren.
Sen drar vi vidare till Norrlands nation och lyckas komma in utan kårlegg eller att behöva betala, awsome. Även om vi stod på listan så vet man aldrig om det kan ha skitit sig. Men vi kom in. Chillade, träffade lite folk. Nisse och Nor bland andra.

Efter Walk This Way tänkte vi dra till Oasia med Nisse och Nor, men kom inte in. Kan ha varit för att jag gapade att jag kände vakten. Så jag och Sonny drog vidare. Galen men kul kväll, kommer lite bilder snart.

Drar till päronen och käkar lite käk och tjötar. Morsan har hittat en lägenhet i Årsta som är billig. Den behöver verkligen renoveras, men då kan man också pruta på priset som fan. Pepp som fan, men vi ska chilla och se vad som händer. Men det finns en chans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0