091004

2009-10-04 @ 20:04:34
Har suttit och försökt sortera alla mina inlägg till respektive kategorier. Inte det snabbaste jobbet direkt, skulle ha underlättat om man kommit på det direkt från början så hade man sluppit sitta i efterhand och kolla igenom alla hitills 13 sidor med inlägg och sortera in de i rätt kategori. Funderar på att fixa flikar under headern, men jag vet inte om jag orkar göra det nu.

Lyckades vrida på dygnet igen, bra där bruden. Men jag hann fylla kylskåpet idag iallafall och hälsa på hos familjen en snabbis. Imorgon ska jag till kuratorn, får se hur det går och sen ska jag tvätta och kanske orka färga håret.
De senaste dagarna har jag inte haft någon ork till något egentligen. Vet varför, men jag orkar inte älta i det just nu.
Men Kattis samtal gjorde dagen ett snäpp bättre iallafall, du är bra brud.

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Fan va töng design girl! Klockren header! Och snyggt att menyn går hela vägen upp! avundsjuk haha! Jag vill också lägga flikar i menyn, ska försöka lista ut hur man gör nu... får se hur det går. Annars får du hjälpa mig! ha! <3

2009-10-04 @ 23:20:11
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0