Like a baoosss

2009-11-06 @ 00:10:21
Jag lyckades dra mig till jobbet även om det var otroooligt motigt. Har myst med Sonny två dagar i sträck nu, gött som fa-an. Vi drog på bio i tisdags, skulle ha sett "Inglorious Basterds", men hade kollat fel på tiden, så det blev "Trubbel i Paradiset" istället med Vince Vaughn. Haha, inte alls vad vi hade tänkt oss, men ändå, det funkade.
Men idag var jag tvungen att dra från duden för att jobba ihop lite cash. Kom hem runt 10 snåret och har bara tagit det lugnt. Är ledig imorrn, men ska upp och försöka klicka hem lite tider. Sen blir det middag och bio med familj, ska äntligen se "Flickan som lekte med elden". Det blir asbra.


Min kamera har lagt av. Eller inte helt, men blixten funkar inte längre och det suger. Aja. I had it coming antar jag. Nu ska jag chilla vidare litegranna, kolla klippet, hahaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0