Babbel i nattmössan

2009-11-06 @ 04:33:51
Tankade Fruity Loops 9 men jag fattar dock inte ett skit av det. Får be Sonny undervisa mig i skiten typ. Skulle vara kul att se om man skulle kunna slänga ihop något skojjigt beat eller liknande.
Klockan har rusat iväg alldeles för mycket och jag borde verkligen sova. Ska upp tidigt och försöka klicka hem lite jobbtider. Måste tvätta och sen blir det middag och bio med la familia. Ska bli hur mysigt som helst. Jobb på lördag, men det kommer gå fort för efter det drar jag till Sonny igen och så kanske vi drar ut och hittar på nå skoj. Hans morbror har en klubb eller vad det var och han kan skriva upp oss på listan. Skönt att slippa betala och skit.

Fan vad jag har ont i min jävla armbåge. Det svider även på min vänstra vad som jag även lyckades skrapa upp litegrann. Neh, nu ska jag fan sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0