Lugnet före stormen

2009-03-01 @ 11:46:40
Vaknade för ett litet tag sen. Klockan 13.00 ska jag övningsköra med mamma litegranna. Ska sen iväg till Kilen och gå på födelsedagsmiddag ännu en gång. Nu är det Jackes och Gabbes morsa och storebrorsa som har fyllt år. Det blir nog trevligt.
Ska ta och packa med alla skolsaker och jag kommer nog ta med datorn också. På måndag ska jag och plugga med Jenny och brudarna från kursen. Bröt ihop igår när jag skulle ta och plugga, allt bara blev kaos i huvudet och jag började gråta till och med. Kändes som att tentan kommer gå åt helvete, men nu när jag ska plugga med brudarna på måndag så känns det lite bättre iallafall. Jag säger som så många gånger förut, deeh lööööhsärr sääääiij!

Ska ta och käka något också, magen kurrar som fa-an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0