I don't know why nobody told you, mans not supposed to cry

2009-07-28 @ 01:30:00
     Jobb på frukten 6-16 idag, kan säga att det kändes att man sovit drygt 2 timmar bara. Men jag var inte den enda som var seg, Malin kom försent efter att ha kommit hem från partyhelg i London. Fick skit för gråbackarna av charkmänniskorna, haha, så vi gick dit efter måndagsmötet och lastade så inihelvete och räknade och var ordentliga. Beef mellan frukten och charken haha. Imorrn vankas det 10-19 och jag stänger. Men det är chill, då har man själv kollen på allt och så.

     Snackade med Lina idag också. Vi har styrt camping och grejjer. Ringde URF kundtjänst, typ, och frågade om parkering, drygt att den kommer vara långt ifrån campingen, men skönt att campingen kommer vara närmare festivalområdet i år iallafall. Så nu har jag förbeställt campinbiljetter för 100 spänn pers och bokat biljetten till hela festivalen. Ser fram emot skiten, har varit så jävla mycket drama de senaste månaderna så det ska bli skönt att luta sig tillbaka, bli dretfull och bara ha kul.

     Har lyckats byta alla tider förutom en, så ni som läser som är med i roadtrippin' planeringen får styra upp sin skit nu så att nu kan åka med. Måste kolla bil och skit. Blir väl att hyra från OK/Q8 eller nått sånt ställe. Kattis pracka på den nya på jobbet de där tiderna så att du kan hänga på. Göört.

Ska väl slagga snart. Upp 8.15. Brrap. Fan man skulle ju vara som Ernst Kirchsteiger. Då skulle man nog fan hitta lyckan i allt man gör haha.

Blev lite nostalgisk nu typ. Låter som att jag är 50+ haha. Men här kommer lite pics från förra året iallafall. (Såg nu att bordern runt taggen är typ asstor ibland, aja spelar roll, jag som är photoshoptönt)

Markus och Frida.

Jag och min smile-cider. FTW.

Fridishbrudish.



Uppsala/Västeråsclicken.


Chords.

Kaosdans, bäst fan.

Groundation.


Graff på g.

Laget runt?


Försöker fånga såpbubblor.

Lerigt?

Några minuter innan polisen stormade hela skiten.

Kommentarer
Postat av: fridish

hur mycket cash tror du man behöver? måste ringa banken a.k.a. min styvfar hehe.

2009-07-28 @ 13:31:21
URL: http://ohsoslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0