En dag som läggs till alla de andra dagarna som går obemärkt förbi

2009-07-21 @ 22:07:33
     Sitter i soffan med datorn i knät och kollar på tv. The Real Housewifes. De är ju en jävla klass för sig. Men jag orkar inte rabbla upp en massa saker som jag är irriterad över. Kollade in Blondinbellas blogg, igen. Haha, kan inte låta bli, det är som att jag njuter av att läsa irriterande bloggar. Men för tillfället så tar ju Kissies priset iallafall. Men jag orkar verkligen inte lägga ner energi på människor som inte kommer ha vuxit upp förräns om typ 10 år och kanske inte ens då. Hah, lyckades klämma in en liten irriterande kommentar ändå.

     Var hos farbror doktorn idag också. Pratade litegrann om läget och så. Kändes lite jobbigt. Som att han inte tog en på allvar, men ah, jag vet inte. Kanske bara jag som överdriver och får för mig saker, som vanligt. Fick ett recept, får se hur det kommer funka. Men det blir nog bra.
     Gick på stan med mor litegrann också. Hon köpte ett par jobbarskor åt mig, vilket var väldigt nödvändigt plus att då slipper jag använda mina privata skor, som blir fett förstörda när man har de på jobbet. Cyklade hem sen i världens stormvindar och kom hem helt svettig. Slängde upp lite saker på tradera och om ni känner fört så kan ni ju kolla in min auktioner, klicka hära.

     Imorgon ska jag hämta mitt körkooort, woho. Ska bli kul att se hur jag ser ut på bilden, haha. Var typ ett år sen jag tog bilden, dagarna efter URF förra året. Men jag orkar inte bry mig, ÄVEN om jag ska ha det där körkortet i 10 år innan jag kan byta, whatevvaa.
     Får se om det rings något från jobbet imorgon också. Är ledig imorrn, torsdag, lördag och söndag och eftersom att jag inte har något bättre för mig så kan jag lika gärna jobba och tjäna lite kulor istället.

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0