Dollah' dollah' bill ya'll

2009-07-10 @ 01:07:32
     Jao, pank som... utav bara fan. Blir att panta burkar imorrn, haha. Whatevva. Jobbs om fan idag igen, men jag är ledig fredag-söndag. Ska plugga teori, koncetrera mig som fan. Körkort, here I come.
     Fick veta att Carina inte kommer kunna ta ledigt från jobbet, så det blir inge URF-partaj med henne. Synd, hade varit sjukt kul. Ses ju inte så ofta. Som med alla mina polare nuförtiden. Så jag vet inte riktigt hur det blir med URF överhuvudtaget. Kanske tar en tripp någon annanstans, kanske hälsar på hos Kattis i Götet eller så drar jag en runda i Oslo igen. Får se, får se.

     Annars så har jag väl spenderat kvällen med käk, sopranos, chips, snus och nätgluttande. Peezjo.












     ...så kan du vara den som leder mig till sinnesfriden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0