Oh, it should've been, could have been worse than you would ever know

2009-02-15 @ 23:20:25
Har jobbat hela helgen och jag känner det i hela kroppen. Skönt att jag är ledig imorgon iallafall och att jag sen ska åka till Kilen och ha lite qualitytime med killen. Hans första jobbdag imorgon också, hur tungt som helst fan! Och nu ikväll så har han spelat bandy med människorna på jobbet, haha. Har försökt få tag på honom, men de verkar inte ha slutat än.

Imorgon måste jag ringa körskolan och så ska jag ringa facket och avsluta medlemskapet. No point med att vara med liksom.
Sen chilla och sen dra till Elle som sagt.

Är grymt trött och kommer inte på något intressant att skriva. Saknar sommaren typ. PEYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0