Men alla vägar leder längre in

2009-02-08 @ 00:50:58
Kom hem för några timmar sen från Kilen. Vi var på födelsedagsmiddag hemma hos Ulla och Mats för att fira Lisa som fyller 23 idag. Käkade massa gott och drack vin och hade det trevligt. Vi kollade även på deras tax Ari när han juckade mot sin snuttefilt, haha. Kändes fel, men då blev jag anklagad för att vara pryd, haha.
Elle skulle in till stan och hänga med Fille och Jimmy så jag drog mig hemot, de rena kläderna hade tagit slut så det kändes inte så upphetsande att hänga med folk i smutsiga kläder liksom. Micrade resterna från i torsdags, lövbiff med potatis och beasås, mummah. Har även fått Skrivboken av Siv Strömqvist och Rocky Kalendern. Så nu kan jag läsa om hur man skriver alla sorts uppsatser och även hålla koll på mitt liv, eller nått.

Ska övningsköra lite med mor imorrn om vädret är bra, såg nyss att det snöar igen. Blir så jävla trött, vill bara ha sol just nu. Slippa glida omkring på gatorna liksom. Men men, sommaren kommer väl i år igen förhoppningsvis.
Man kanske borde sova. SOM VANLIGT.



Såhär kan det se ut en fredagskväll ute på stan med polarna.

Kommentarer
Postat av: frida

"Kändes fel, men då blev jag anklagad för att vara pryd, haha."



HAHA! sjukt roligt! jag skrattade högt för mig själv där jag sitter. hahaha. puss.



2009-02-08 @ 02:08:13
URL: http://ohsoslow.blogspot.com
Postat av: Henna

Hahah! ;D

2009-02-08 @ 02:51:43
URL: http://hfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0