Det snurrar i min skalle

2009-02-05 @ 23:40:03
Kirrade en ny blogg. Vettefan varför, men iallafall.
Skola imorgon, har en lektion bara. Ska börja med fraser. Håller ju på med grammatik och kommer göra det hela första delkursen. Sådär lagom segt för jag kommer inte ihåg ett skit, var ju hundra år sen man höll på med det. Men jag får bita i det sura och plugga utav bara fan. Kollade lite idag på skiten, men jag blev bara irriterad och pallade inte länge.
Efter skolan så möter jag upp grabben och vi hänger ett tag. Sen åker vi till Kilen och går på hans kusin Lisas födelsedagsmiddag. Blir nog trevligt, men god mat och trevligt sällskap.

Snackade lite med Frida eller Norge-Frida nuförtiden. Hon försöker skaffa jobb och ska ut på jobbsökardag imorrn med killen sin. Snackade mest om läget och så. Och jag bröt ihop smått. När ska lugnet infinna sig egentligen? Den kommer väl antagligen aldrig att göra det. Blir så jävla trött bara, stress hela tiden känns det som. Har alltid huvudet fullt av saker man ska göra, man ligger och planerar i huvudet när man egentligen borde sova. Och den största stressfaktorn är mig själv egentligen, men det är ju liksom svårt att göra sig av med sig själv. Blev iallafall klar och skickade iväg PM:et idag, så det känns ju bra. Är bara rädd att jag ska komma efter som fan i kursen nu när vi har grammatik. Efter den här delkursen börjar text och tal och det tycker jag är kul så jag får helt enkelt härda ut tills det är dags för andra delkursen.

Höll på att svimma i duschen också. Kanske inte så bra att få för sig att färga håret på kvällen när man är trött som fan. Var tvungen att sätta på kallvatten och sätta mig ner i duschen och sen lägga mig i soffan och bara ligga ner ett tag.
Det beror fan på mina matvanor och allt, eller snarare alla mina vanor, mina rutiner som egentligen inte borde kallas för rutiner.

Men annars är jag glad. Skulle vara skönt om Elias kunde vara här och ta hand om mig lite bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0