Workhunt

2009-08-20 @ 21:59:05
     Kom inte upp förräns runt 14 idag, kan fan inte somna om nätterna, måste göra något åt det. Jag fixare. Hade ställt klockan på 10 men kom inte upp förräns typ 14, som sagt, så jag var inte inne i Uppsala förräns runt 16. Mötte mamma vid Vaksala och pratade litegranna med henne och fick se var hennes nya jobb låg någonstans. Lämnade in ett CV på Torgkassen och de var astrevliga. Men de sökte inga just nu, men man kan alltid lämna CV ändå. Sen sa jag adjö till mor min och gick vidare. Gick in och lämnade CV på Ica i St. Per-gallerian och sen gick jag till ICA i Luthagen, men där hade chefen gått hem så dit ska jag imorrn istället.
     Pallade inte ränna runt nå mer så jag drog till Pinoccio och käkade. Grymt varmt idag också, man gör alltid samma fel, tar med sig en tjocktröja ifall att och så blir det att man svettas ihjäl och får gå och kånka på den istället. Men om jag inte hade tagit med mig den så hade det säkert varit askallt.

     Stötte på Robin när jag väntade på bussen. Han skulle ta några kalla med en polare och frågade om jag ville hänga på, men jag sa att jag var pank så jag avböjde. Men sen när jag satt på bussen så ångrade jag mig och hoppade av en hållplats efter stationen och kom sen på att jag inte har hans nummer eftersom att jag tappade bort min mobil och har inte hunnit fixa alla nya nummer. Haha. Försökte få tag på Kattis och Elias, ingen som svarar. Så jag smsar Gabbe och frågar om han kan kolla Jimmys nummer på nätet, eftersom att Robin sa att Jimmy kanske skulle kommma och jag kommer bara ihåg Jimmys efternamn och inte Robins. Men han hitta bara en som bodde i Helsingborg, så det sket sig. Men under den tiden så hade jag ändrat mig igen och hoppade på 18.45 bussen hemåt. Jävla krångel, haha. Men men.

     Nu är jag hemma. Trött som fan, ska ta en dusch snart och sen lägga mig och läsa. Läste ut Människohamn med John Ajvide Lindqvist, hur bra som helst. Läs den om ni gillar skräck eller om ni gillat hans tidigare böcker. Har börjat läsa Gomorra igen, läste den ett tag men tröttnade, men jag ska ge den en chans igen nu.
     Jaja, imorgon ska jag dra in till Uppsala igen och lämna CVn och i helgen är det jobb för hela slanten. Snart lön, så jävla skönt. Yeah, peys!

En hel drös med CVn och en lista på alla ICA-butiker i hela Uppsala, vadå förberedd...


Ser väldigt arg ut, vet inte varför. Redo för att dra till Uptown iallafall.
Bra att spegeln är skitig också. Aah shit shit shit...


Robin. Snackade om hur full han var på URF. 
Han är dock inte full här, även om det kanske ser ut som det.


På bussen hem, redigt trött, som man kanske ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0