Uppe på benen

2009-08-24 @ 19:41:12
     Febern verkar ha gett vika och jag känner mig mycket bättre. Har inte ont i halsen längre, lite tjockt, men inte ont iallafall. Har dammsugit och ska ta och diska lite och sen göra käk. Anledningen till att jag känner mig darrig är nog ganska säkert på grund av att jag inte har kunnat käka ordentligt. Men efter det så kommer jag vara fit for fight igen.

     Neh, diska och sen laga käk. Ibland äre värt att vara sjuk, man får tid att koppla av och tänka på vafan det är man håller på med, ta det lugnt och få sig själv att förstå att det är lugnt och allt kommer inom sinom tid. JUST CHILL. Borde tatuera det med feta versaler på hela underarmen tror jag, så att jag inte glömmer bort.

     Vi kör lite Cunninlynguists och diskar samtidigt, yahearr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0