Upp som en sol och ner som en skit

2009-08-11 @ 22:33:47
     Då peppar man inför Osloresan då. Skippar roadtrippen, tar flyget och chillar med bestebruden i några sköna dagar. Pallar inte slösa bort mina hårt ihopjobbade pengar så snabbt som jag brukar, ska hålla igen som fan när jag väl är i Oslo. Har en massa saker att spara och en del att betala tillbaka. Vem vet vadfan jag skulle ha gjort utan de dära päronen, egentligen? Sumpade min kära mobil på reggaefestivalen, så jävla typiskt. Så nu har jag en liten sunkig nokia, den funkar, men den är ju inte som min egna. Men men, ska nog köpa en på avbetalning. Har hittat en jävligt najs, Nokia N86 med 8 mp kamera, fyfan, gimme. Hade även tänkt börja spara ihop till en skruttibangbang bil, så att jag kan uttnyttja mitt körtkort fullt ut.
     Nästa vecka är jag ledig några dagar så en av de dagarna ska jag ta en tripp till Uppsala och söka jobb och grejja runt. Ska dra till ICA i Luthagen, Stenhagen och Gränby plus en massa andra affärer. Får se hure går, om jag kirrar ett heltidsjobb så kan jag ta lån och köpa lägenhet. Det är nästa mission.
     Annars äre som det är. Som vanligt känner man en liten tomhet, men det gör man alltid efter en festival, enhancements eller inte. Funderar på om jag ska öka lite, men jag vill inte må illa de dagarna innan man vänjer in sig. Får se hur jag gör. Det som tär mest är den här jävla penningkrisen som jag verkar försätta mig i hela jävla tiden. Har bara mig själv att skylla och jag börjar bli jävligt trött. Men efter lönen den 25e så ska jag nog ha kommit på fötter igen. Bara jag som sagt inte slösar bort hela skiten i Oslo. 
     Whatevva. Är ledig imorgon och det är skönt som vanligt. Ska tvätta och grejja lite. Jobbar sen torsdag-tisdag och är ledig tre dagar och sen jobb den helgen. Snart Oslo, snart hos Fridabruden.

     Nyaste skönaste låten All Caps med MF Doom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0