Jag bara måste...

2009-08-01 @ 23:29:57
     Vafan, lägg ner, låt de stackars hundarna vara och ta av er solglajjorna och sluta låt så jävla bajsnödig. Ah jag vet, det blir ett sånt här irriterat inlägg. Men ibland måste man köra de också. Tycker det är fett synd att Jacco ska va med, smådiggar honom. Är inte hela gangstergrejjen lite överspelad? Eller är jag helt ute och cyklar? Aja, gillart fan inte iallafall. Och jag skiter i hur många kontakter ni har i den och den maffian. Eller vafan det nu var. Haha, jag är så jävla bra på att dissa grejjer som jag inte har en jävla aning om. Men det jag vet är att det här känns jäävligt lame. Blev lite besviken när Peezay sa i en intervju med Wonlove.se att han diggar de. Lågt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0