Feeevah

2009-08-15 @ 20:01:56
     Dog imorse när jag vaknade, kunda inte somna igårnatt. Snurrade runt som en galning. Jobbade 8-17, grymt mycket folk, antar att det är på grund av att skolan börjar snart och så. Käkade hemma hos la familia efter jobbet och är hemma nu. Känner mig fett skum i huvudet och fryser, känns som att det är feber på gång. Jag som verkligen inte har tid eller råd att vara sjuk just nu. Pallar fan inte. Men jag har snackat med Ida och sagt att om jag inte mår bättre imorrnbitti så får hon ta min tid. Så jävla sur, för på söndagar är det 100% OB hela dagen och jag jobbar 12.30-18.45 gånger 214 kr i timmen. Men mår man skit så gör man. Ska ta och kurera mig med panodil och krypa ner i soffan och kolla på Sopranos.


Runt 6.45, astrött i väntan på bussen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0