Febertåget kör vidare...

2009-08-23 @ 23:00:02
     Vaknade halv 7 idag, på eftermiddagen alltså. Just nu känns det bättre, men det går fram och tillbaka hela tiden. Har insett att det här är kroppens sätt att säga till en att man ska ta det lugnt och chilla. Även om det kan bero på sömnlösheten också och allt det där. Men jag börjar inse att jag har hela livet på mig att fullfölja det jag vill och jag har det bra ordnat för mig och jag har bra människor runtom mig. Bara att försöka njuta av det. Vilket jag på något sätt inte kan göra. Vet inte om det är febern, men för en gångs skull känner jag ett stort lugn bara och tristess, men lugnet är bra.

     Musik som gör en glad är fett värt. Hittade den här.


Panetoz - Mama Africa [Official Music Video] from Panetoz on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0