I ain't got the time

2009-04-03 @ 19:46:17
Har haft fullt upp kan man säga. Har gjort teoriprovet och körprovet och kuggade på båda såklart. Eller såklart och såklart, men i vilket fall så gjorde jag det. Sådär lagom surt. Men jag har tid att finslipa på allt ett tag framåt iallafall nu. Det sura är att jag hade 3 poäng ifrån att klara teoriprovet, om jag hade kollat igenom alla frågor en gång till innan jag lämnade in så kanske jag hade grejjat det. Men jag har fan alltid för bråttom.
Just nu håller jag på och lagar käk. Det blir burgare med pommes och beasås, latmat helt enkelt. Orkar inte vara så värst kulinarisk. Har börjat på hemtentan idag också, är klar med inledningen, yeah. Men jag tänkte sitta hela helgen eftersom att den ska in på tisdag, så det är lite bråttom. Men det ska nog gå vägen, bara jag gör en del varje dag så.

Idag så gick jag upp kvart över sju för att åka med Hanne in till stan. Hängde på hennes jobb ett tag eftersom att skolan inte började förräns kvart över 10. Läste lite i Stieg Larssons sista bok "Luftslottet som sprängdes", är snart klar med den  och då ska jag ta mig an Jens Lapidus senaste bok "Aldrig fucka upp".
Såg "Män som hatar kvinnor" med mamma i söndags. Den var okej, synd att vissa saker inte var med, men så blir det ju när bok blir film. Men jag tyckte att skådespelarna gjorde ett bra jobb och Michael Nyqvist passade bra som Michael Blomqvist. Men den kändes så kort, men som sagt så blir det med bok som blir film.
Ska kolla om ugnen är klar. Förlåt älskling, förlåt för att jag är så jävla gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0