Mejeribitch & halloweenfestuppstyrning

2009-10-20 @ 17:27:10
Har slitit i mejeriet hela dagen, eller inte hela dagen kanske men iallafall mellan 7-14 idag. Eftersom att jag och Patrik var så jäkla snabba idag så kunde jag gå lite tidigare och hann precis med 14 bussen hemåt.

Sitter nu och filosoferar litegranna över vad man ska ta sig till härnäst. Har styrt upp halloweenfesten med Adde, som kommer att vara den 31a augusti. Det är ju synd att vissa människor ska hålla på och bo långt åt helvete. Men det kommer bli grymt ändå känner jag. Kommer dra dit och styra upp innan också.

Nu fundrar jag på om jag ska A) äta en glass, B) skriva lite på någon text, C) "råka" somna på soffan, D) laga mat eller E) cykla till affären och köpa snus. Blir nog den här ordningen A, C, B, D och kanske E.

Jag ser fram emot morgondagen. Hää.


Halloween 2008, jag i mitten med mina homies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0