211009

2009-10-21 @ 14:52:47
Hade en otroligt obehaglig dröm. Usch. Så vaknar man med den känslan. Sen inser man att man skulle ha börjat tvätta för två timmar sen. Springer ner och slänger in tvätten. Sätter sig sen vid datorn och ser att en massa tider har lagts ut på ipool från jobbet. Kul när de har sagt att tider endast ska läggas ut på måndagar, tisdagar och torsdagar. Annars hade jag ju fan gått upp klockan 7 och suttit och klickat hem de tiderna. För jag behöver verkligen tider i november. Får väl hoppas på att jag kanske hinner klicka hem någon tid imorgon eller att folk blir sjuka i november eller något sådant. Skönt iallafall att jag får ganska bra lön i november, kommer få spara en massa.
Men nu ska jag snart hänga upp tvätten, sen cykla till ICA och köpa snus och sen vänta på att Sonnydude ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0