Äms mannen, Äms!

2009-11-27 @ 02:08:11
Då är det kirrat, klappat och klart och hugget i sten. Söndagen den 27 dec drar jag och ponken min till Amsterdam och kommer inte hem förrän söndagen den 3e januari. Vi kommer alltså fira nyår där och det kommer blir hur fett som helst kan jag lova. Längtar som bara den!
Kanalerna kommer se ut som på bilden. De sätter alltid upp lampor runt alla tunnlar, mysigare kan det inte bli helt enkelt. Vi kommer bo på Rembrandt Square (som ligger typ i mitt av Club Smokey och Coffeshopen, jävligt centralt och bra. Kommer också ta en tripp till Haag och pejja en liten visit till Sonnys faarscha. Jag vill dra till Anne Frank museumet, men vi får se hur det blir med det. Brukar alltid var fett lång kö.

Aaaannnaars, så har jag jobbat, chillat med Sonny och haft det gött. Har dock något djävulskt ont i höften och skiten strålar ner i hela benet. Var hos Olavi, kiropraktorn, och fick massage och lite knotknäckning. Kändes asbra efteråt, men sen efter att jag jobbat någon timma på golvet så kom värken, som bara blev värre och värre. Tog två alvedon, men de hjälpte inte alls. Ska jobba jouren imorgon också, men jag känner att jag min höft inte pallar det. Ska se om jag kan få en tid i kassan istället, annars så får jag väl ta och kämpa mig igenom dagen ändå. Vad ska man göra liksom, när man alltid ska vara ute i sista minuten jämt. Tog mig lite vatten över huvudet när jag bytte och tog jourtiden istället. Aja. Nu ska jag sova, så att tiden går snabbare tills jag får chilla med grabben igen. Bebbbilöhööv.

Vårat hotell, Rembrandt Square Hotel.
Anne Frank museumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0