Sol på våran sida

2009-02-13 @ 14:35:00
Vaknade för ett tag sen, man får lite småångest då. Väcktes av grabben som ringde från jobbet. Han har ju som sagt fått jobb på Burger King och kommer tjäna 96 spänn i timmen när han fyller 20 och det är hur bra som helst. Känns som att saker börjar falla på plats. Han lät glad och energisk på luren och det är så skönt att slippa höra honom låta nere hela tiden. Det här är verkligen vad han behöver, känna att han verkligen kan åstadkomma någonting och stå på sina egna ben. Och det kommer gå asbra på BK, för jag vet att han kommer ge järnet. Vi ska på bio senare ikväll och jag längtar efter att få krama och pussa på honom tills han får nog.

Läste på Kattisbrudens blogg också och hon kanske ska få sommarjobb på Gröna Lund nästa sommar. Fan va kul för henne, det skulle vara perfekta jobbet för henne tror jag. Hon är en riktig arbetsmyra när det är ett jobb som hon gillar. Då tänker jag fan dra ihop ett gäng så drar vi till Grönan och åker karuseller och hänger med henne. Perfect.
Och i sommar så tänker jag dra till Frida och hennes crew och hänga med de, grilla, dricka och chilla på Holmenkollen, ska vara fett fint har hon sagt.

Och den här skolångesten är överdriven från min sida. Det enda jag måste göra är ju bara att plugga på det jag är osäker på. Jag är bäst på att förutspå att allt kommer gå åt helvete innan jag ens kommit någonstans. Men det är nog en försvarsgrej, så att om det går åt helvete så behöver jag inte bli så besviken.
Ska väl ta och plugga lite grammatik senare eller så gör jag det på måndag. Så jävla dumt egentligen, jag skjuter bara fram allt. För ju mer jag pluggar desto bättre, men men...

Nu ska jag käka frulle, eller lunch eller vad man ska kalla det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kul att han fick jobbet :) hälsa. och ta det lugnt med skolan. du kan plugga typ 10-20 minuter om dagen bara.

2009-02-13 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0