Another day, another dollar...

2009-08-26 @ 20:56:26
     Neh. Men tänk om det vore så, heh. Kom hem för ett tag sen från päronen. Käkade och snackade lite. Körde hemåt sen också. Körkort is the shit fan, längtar tills man har en egen liten bil som man kan puttra omkring i. Ultimat frihet.
     
     Drog till Uppsalatown idag och gick förbi ICA i Luthagen. De behövde inga till kassan men hon som jag snackade med sa att det kanske behövdes folk till golvet och charken. Har iofs aldrig jobbat i charken, men alltid kul att lära sig något nytt liksom. Hon som var kassachefen var riktigt trevlig och de skulle höra av sig om det kom upp något.
     Skulle ha gått förbi ICA Väst i Flogsta också, men pallade inte. Jag drog till H&M en vända, hittade några billiga linnen plus att det var 10% rabatt hela dagen för alla medlemmar, prickade rätt dag kan man säga. Köpte två böcker sen också, Mikrofonkåt av Fredrik Strage och Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer (första boken i Twilight-serien, vampyrsnubben och allt det där...). Eftersom att jag hade 10 stämplar på mitt lilla stämpelkort så fick jag den sistnämnda boken på köpet, annars hade jag inte köpt det. Men då har jag bråttom till bussen och tog första bästa jag såg, hah.
     Har börjat läsa Mikrofonkåt och har redan fastnat, kanske inte så konstigt med tanke på att det är en massa intervjuer med svenska hiphop-artister. Kom ut 2001 för 8 år sedan, så den är lite daterad, men det är ändå fett kul att läsa om Fattaru-snubbarna som 16-17åringar, haha.

     Funderar på om jag pallar färga håret ikväll eller inte. Är grymt trött, kanske somnar direkt ikväll, hoppas på det fan. Känner att den här sömnlöshetsskiten håller på att vända. Imorgon ska jag klippa mig, försöka skicka iväg muggarna som jag sålt på tradera och sen tvätta en jäkla massa. Keepin' busy. 

Peys!

På bussen hemåt.

Hemma hos päronen hade det regnat in i brevlådan.

Passade på att köpa Fear and Loathing in Las Vegas och Borat på ICA,
eftersom att den första har försvunnit spårlöst och den andre har jag aldrig sett hela.

Linnena som jag köpte, enkla baslinnen, bra att ha.
Alla som jag har är det minst en foundationfläck på, inte kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja baslinnen är ett måste i garderoben tycker jag

2009-08-27 @ 10:47:51
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0