LAGEN OM ALL JÄVELSKAP

2010-02-24 @ 21:45:33

Såklart så ska jag bli förkyld
precis dagen innan jag börjar mitt tre dagars jobb-maraton á 10 timmar var. Men men. Ska kämpa mig igenom morgondagen och sen se hur det känns.
Sitter just nu med en kopp citronlime-té och hoppas på att det hjälper lite iallafall. Brukar inte dricka té, men ändå så har jag en massa hemma. Skulle lätt vilja ha en sån där fin gammal  porslinstekanna, bara för att.
Håller på och installerar The Sims 3. Ser att de har uppdaterat nedladdningsfunktionen som fanns förut, askul ju. Kommer spendera ett antal timmar framför det där jäkla spelet. Kommer ihåg när man var liten och det första The Sims kom och så var det en kompis som hade det och alla expansionpaketen. Jag tjatade jämt om att vi skulle spela det.
Känner att det är dags för en makeover för bloggen igen. Har tröttnat och behöver något att göra, typ. Men det får vänta tills någon annan dag. Nu ska jag spela spel och dricka té.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0