Uppe med sena tuppen

2009-05-14 @ 13:32:41
De senaste dagarna har jag hängt med så många som möjligt och så mycket som möjligt för att skingra tankarna och slippa sitta hemma. Om någon har missat så bröt jag upp med Elias. Igår träffade jag honom iofs och vi skildes som vänner, kändes det som från min sida. Men jag vet att det inte är så enkelt för honom, än. Det tar ett tag, vilket det brukar göra. Känns skumt att vara den som står på den här sidan just nu, har alltid varit så att det är jag som är den andre.

Hängde med Kattis igår igen, slänger upp lite bilder, för bilderna blir så jävla dassiga i bilddagboken. Ska jobba 16-20 idag, tough life liksom. Imorrn ska jag träffa Kimsnubben som jag inte har träffat på kanske över ett år typ, eller mer till och med. Får se om han känner för att dra och se Veronica Maggio på Katalin imorrn, men det kanske är chillare att bara ta det lugnt, när man inte har setts på aslänge.





Kommentarer
Postat av: frid

söta ni är! både du och kattis och hunden :*

2009-05-14 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0