Svullkväll och kändisspaning

2009-05-07 @ 12:20:05
Sitter på tåget från Stockholm till Enköping. Chillade hemma hos Kattis i deras nya lägenhet på Gärdet. Vi var hundvakter till hennes grannes chiauor (kommer fan aldrig lära mig hure stavas!!), så det var ett jäkla bök när vi skulle till Ica, tog typ en halvtimma att ta sig upp för backen för en av hundarna ville helt plötsligt inte röra på sig. La sig ner helt plötsligt mitt på ett övergångsställe. Men runt 4 så kom Patricia, som grannen heter, och hämtade de.
Sen satt vi och försökte knåpa ihop en affisch till hiphopcampet, för den som you skate girl-brudarna gjorde var kass, man fattade inte vad det handlade om, stod aslite om hiphopcampet. Kattis gjorde lite och sen kom jag och gjorde om allt, haha.
Sen kände vi att vi fan var tvugna att gå ut och få lite luft, så vi drog till Ica igen och köpte en massa chips, dipp och choklad. Kattis köpte frukt för att göra fruktsallad, men det blev inget med det haha. Vi bestämde oss för att kolla på hela Sex and The City-boxen som hon lånat av en polare, men Kattis somna och jag fick kolla själv typ, tills jag gav upp.

Så nu är jag på g hem igen. Ska ha körlektion 13.55 igen. Går nog bättre idag än vad det gjorde igår hoppas jag.
När jag gick från tunnelbanan till tågen så tror jag att jag ser någon väldigt lik Promoe. Lång, stor bulle under mössan och en massa väskor dragandes på. Och nog fan är det han. Men jag hatar att stöta på kända personer. Vet inte om jag ska eller inte ska kolla på de, så jag går snabbt förbi med huvet neråt, hahhaa. Men sen ringde jag Kattis och sa vem jag hade gått förbi, haha. Så jävla nerdy, men det är ju kul. Speciellt när man går och lyssna på människans nya album samtidigt som man går förbi han. Om jag inte hade haft en sån jävla ångest varje gång jag ser en kändis så skulle jag ha stoppat honom och sagt att hans album är grymt. Men nu gjorde jag ju inte det så, jaja.

Efter körlektionen så ska jag dra hemåt, lämna lite shit och kanske städa och diska upp litegranna. På kvällen drar jag till la familia för lillesyrran fyller 15 idag, wihoo. Så det blir nog go middag och nå efterfikasnacks.

Annars är saker skumma. Konstiga, tomma. Men det går över, intalar jag mig själv ständigt och det känns fett sorgligt att saker aldrig kommer bli desamma igen. Men förändring är ju bra har man hört. Omväxling förnöjer. Typ.

Peez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0