Självplågare

2009-05-27 @ 01:48:24
     Mm. Imorrn äre jobb 4 timmar sen vankas det partajande i Uppsala. Längtar. Uppsala, Uppsala, kommer nog fan alltid älska den där jävla staden. Om det beror på människorna i den, visst, men jag diggar staden även om det inte skulle vara för dem. Men det är nog ändå mest för alla jävla minnen man har, allt man varit med om de senaste två åren som gör att det är min stad fan. Ska fan flytta dit när det har fixats klart i min lägenhet här i Enköping. Skaffa jobb på Ica där. Men jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop med planerna att gå på en grafisktjohejskola. Aja. Jag gör det som gör mig glad. I love to chill liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0