Maybe you're just an asshole

2009-07-11 @ 18:21:30
Allt snack, så mycket jävla snack, men ingen jävla verkstad. Vänner gör inte såhär och vad säger det? Ja gissa. Snubbar vet inte. Jaja, jag kan ringa när jag vill, vi kan prata om allt och vadsomhelst, jaja. Men varför är det jag som sitter som ett jävla plåster då? One way communication är det fan. Säg inte skit om det inte har någon mening, säg inte skit om det inte är sant ens. 
     Jag skiter i URF, allt kan ta sig. För  jag drar och sen kan ni sitta där och undra vad som hände. För jag vägrar vara nån jävla brud som ringer när allt rasar och brölar ut allt. Har varit den bruden alltför många gånger. Kan spara de till de som verkligen bryr sig, som också kan ringa och bröla ut. De riktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0