doggeyy

2011-01-03 @ 03:46:16

Fotade lite när jag var ute med Svea. Gräva är fan kul tydligen (klicka på bilden för förstoring). Lite update nu då, för de som anteckar åt intresseklubben. Nyårsafton var asmysigt. Jag och Boffa var hemma hos Jim där även Hultan var. Vi fick dundergod mat, entrecote, hasselbackspotatis och någon slags svampsås, mummah. Sen spelade vi risk och drack alkohol. Lite bilder ifrån nyår kommer snart.
Ska också ta och ladda upp bilderna från photosessionet med Angelica och Kattis eller Centralskolan som de också heter. Har fortfarande inte fått någon respons på de färdigredigerade bilderna. Men jag hoppas att de var till belåtenhet iallafall (ping KATTIS!) Det här med att försöka vrida tillbaka dygnet går sådär, som vanligt. Men nu ska jag fan sova. Peeez...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0