ÅKERBÄRSFUNK & FLÄDERBLOMSSAFT

2010-05-18 @ 19:22:19
Fullt upp, hela veckan. Skönt kan det beskrivas som, konstigt nog, haha. Men jag har kommit i underfund med att aktiviteter är det enda som funkar för mig. Vad som helst, egentligen.

Har två arbetsintervjuer imorgon i Uptown, telefonförsäljningsterror båda två. Men I NEED $! Så då får man ta vad som erbjuds. Sen kanske det blir en kall med Jimmyboy, om gud vill och vädret tillåter. Men mest om vädret tillåter.

Snackade nyss med Kattisbruden. Fina planer på g, hoppas det blir till min fördel. Är så trött på Enböging. Men jag hoppas även att folk tar tag i sin skit  och fattar rätt beslut, om inte, så finns jag där och plockar upp alla bitar.

Skumt inlägg. Lite som inläggen jag gjorde i dagboken på helgon.net, haha. Tjo!

Ps. Grattis äiti till nya jobbet! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0