WORKING MY ASS OFF

2010-03-27 @ 21:01:43
Jo, som rubriken säger. Stämmer till punkt och pricka. Är inne på min sjätte dag i sträck och har fyra dagar kvar innan jag får lediga lilla dag. Vet att jag gör en stor grej av att jobba en massa dagar i sträck, men jag har faktiskt aldrig jobbat såpass länge utan ledighet. Så jag känner mig otroligt duktig och bra.

Slutade klockan 18 ikväll och insåg att min buss inte gick förräns 19.30 så jag ringde morsan och frågade om hon orkade hämta mig, vilket hon gjorde. Stötte på Nadine och Bjure medan jag väntade vid busstationen. Längesen man såg dem, så det var kul. Snackade skit och skrattade en massa. Kommer och hälsar på dig sen bruden!

Har surfat runt och hittat saker jag vill ha, som vanligt. Den silvriga knogjärnsringen och örhängena kommer jag införskaffa inom snar framtid. Tjo!



Kommentarer
Postat av: NATALIA C

så lite så! Tack så mycket:D

2010-03-28 @ 19:53:48
URL: http://nataliac.blogg.se/
Postat av: A

var har du hittat den silvriga knogjärnsringen? fet

2010-04-10 @ 01:00:42
URL: http://pestkid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0