THE SUN IS SHINING

2010-03-06 @ 23:29:16

Vaknade av att det var ljust som bara den i hela lägenheten.
Ser att solen lyser även idag ochöppnar balkongdörren för att låta det vädras lite. Ser då att jag har meterlånga istappar hängandes precis utanför från taket. Så jag passade på att fota lite.
Blev peppad och fick energi som fan, så jag storstädade hela lägenheten. Diskade, dammsög, skrubbade golvet, dammade av och tog ner lite onödigt plotter till förrådet. Dagen känns väl använd kan man säga. Så nu är det fint och luktar gott överallt.

Åkte sen och käkade middag hemma hos familjen. Rostbiff, klyftpotatis med bearnaisesås, hur gott som helst. Kollade sen på Bröllopsfotografen. Den var okej. Dock inte lika rolig som Smala Sussie tycker jag, men helt okej.
Imorgon vankas det kvällsjobb och sedan inte så mycket mer. Ska käka lite chips med dipp nu och glo på teven. Tjo!

Ps. Saknar dig S <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0