OPERATION BLONDERING FORTSKRIDER

2010-03-16 @ 17:46:14
Åkte hem till Sandra efter jobbet (slutade klockan 12, jihoo..) för att fortsätt min transformering till blondin. Trodde att det skulle räcka till att börja blondera överhåret, men icke. Det kostar när man har så jävla tjockt hår. Men det har blivit ljusare och i nacken är det i princip helt vitt. Men jag ska ta och köpa mer blekningsmedel och så ska vi fortsätta nästa vecka. Sandra var en ängel och klippte mina toppar, vilket verkligen var behövligt. Fick en liten lugg också, ingen markant, men ändå. Skönt med något nytt, omväxling förnöjer. Tjo!

Kommentarer
Postat av: sandra. THE CENTER OF THE UNIVERSE

jamen jag trodde också att det skulle räcka! :O men nästa gång tar vi från andra hållet! det kommer bli bra. trisst att det tar sån tid bara! ;) sluta ha tjockt hår dååå! leta fram en fresh bild på en frisyr du gillar o ta med nästa gång!

2010-03-16 @ 18:59:44
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0